ธนาคารกสิกรไทย จำกัด (มหาชน)

 

ธนาคารกสิกรไทย จำกัด (มหาชน) หนึ่งในธนาคารพาณิชย์ขนาดใหญ่ของไทย มุ่งมั่นที่จะนำพาลูกค้าและธุรกิจ ขับเคลื่อนสังคมและเศรษฐกิจของประเทศให้เดินหน้าเติบโตอย่างยั่งยืนไปด้วยกัน ด้วยการดำเนินงานตามครรลองของการเป็นธนาคารแห่งความยั่งยืนที่มุ่งส่งมอบคุณค่าที่ยั่งยืนให้แก่ผู้มีส่วนได้เสีย ให้คุณค่าและความสำคัญในหลักธรรมาภิบาล การบริหารความเสี่ยง และการบริหารจัดการต้นทุนอย่างเหมาะสม ดำเนินยุทธศาสตร์ 3+1 โดยให้ความสำคัญกับการยกระดับและเพิ่มประสิทธิภาพด้านสินเชื่อ การขยายธุรกิจรายได้ค่าธรรมเนียม และการเสริมสร้างความแข็งแกร่งให้กับช่องทางต่างๆ ควบคู่กับการสร้างรายได้ใหม่ทั้งในระยะกลางและระยะยาว ผ่านการใช้เทคโนโลยีที่ทันสมัย การพัฒนาความสามารถในการวิเคราะห์และการใช้ข้อมูล รวมถึงการพัฒนาทรัพยากรบุคคล อีกทั้ง มุ่งสู่การปล่อยก๊าซเรือนกระจกสุทธิเป็นศูนย์ ช่วยเหลือลูกค้าในการสร้างความพร้อมและปรับตัวต่อการเปลี่ยนแปลง ให้องค์ความรู้และส่งเสริมวินัยทางการเงิน ตลอดจนพัฒนาผลิตภัณฑ์และบริการที่เข้าถึงได้และตอบโจทย์ในหลากมิติ

KASIKORNBANK PCL (KBank), one of Thailand’s largest commercial banks, strives to support individual and business customers, while also driving society and the country’s economy towards shared and sustainable growth targets. KBank operates business in line with the principles of a Bank of Sustainability, focusing on delivering sustainable value to stakeholders. KBank prioritizes and values good corporate governance principles, and operates under appropriate risk and cost management. KBank has unveiled “3+1 Strategy“, prioritizing on reinvigorating credit performance, scaling capital-lite fee income business, and strengthening and pioneering sales and service models, along with creating new revenue in medium-term and long-term, by using modern technology, utilizing scalable data and analytics, and building a performance-driven organization. Additionally, KBank commits to Net Zero target, assists customers in building capabilities and adjusting to any uncertainties, offering financial literacy and promoting sound financial discipline, as well as developing products and services to ensure greater accessibility and responsiveness across multiple dimensions.

สำนักงานใหญ่ : 400/22 ถนนพหลโยธิน แขวงสามเสนใน เขตพญาไท กรุงเทพฯ 10400

โทร : 02-2220000 กด 1

เว็บไซต์ : www.kasikornbank.com